• 23-07-2008, 02:07:43
    #64
    Facebokk da Sanetiler grubu istiyorus!

    Ben konu balatalamak istemiyorum. Ama burda 5 10 YTL lik bi host yada onun 3 5 katı ücretli bi web reseller satışından söz etmiyoruz. İçerisinde kendi içinde belki 10 belki 100 lerce müşteriyi barındıran, müşterilerden söz ediyoruz. Bu kişiler kendileri için en uygun kaliteli ve verimli yeri bulmaya çalışıyolar. Bizlerde kendimizce fikirlerimizi sunuyoruz. Biz yandık onlar yanmasın hesabı yardımcı olmaya çalışıyoruz. Ha şahsen ayrı bi yandan da kendi makinalarımın fyatların ıfalan sunup müşteri çalmaya çalışmıyorum (satış falan yapmıyorum zaten) .. Bende bu diğer alıcılar gibi bi alıcıyım ve deneyimlerimi paylaşıyorum. Bu sektörde sorunsuz biyer arayan geçmişi ve referansları olan biryer seçsin gerisi boş.
  • 23-07-2008, 02:35:49
    #65
    Konu gayet acik..

    1 Gbit ethernet var.

    11 Mbit Hat 7 Mbit garanti gerisi Havuzun yogunluguna bagli.

    bunda sahte bilgi yok neden bos mesaj kasiyorsun ? cokmu bilgilisin konuda hata mi buluyorsun ?

    Hangi DC nin sahibisin hangi networku yonetiyorsun verdigin hesaplamadaki yazdigin Kbit mbit tanimlari bile yanlis orda hersey 4000 Gbyte bilgi ye esdeger verilmisdi okul okumadan yorum yapiyor sonra ahkam kesiyor kafana gore yukleniyorsun ?

    Bu baslikta ne yanlis NEsi yanlis ? onu sole ? Bana.



    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırmak dediğiniz şey illa parayı alıp kaçmak mı oluyor? Giriş sayfasında verilen bilgiler teknik olarak mümkün olmayan bilgiler. Bunu burdaki herkez dile getirdi. Eğer biz bunları dile getirmeseydik ve biri bu sunucuyu alsaydı. Daha sonra mağduriyetini kim giderecekti? 1Gbit port var ama bu ethernet portu deniyor. Bu port ne işe yarıyor o zaman? 4000GB trafik, 1000mbit port derseniz eğer, insanlar bunu kullanılabilir kapasite olarak görür. Bu bilgileri anlayamıyorsanız eğer, o zaman tartışmamız zaten anlamsız.
  • 23-07-2008, 02:41:05
    #66
    tapsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu gayet acik..
    1 Gbit ethernet var.
    11 Mbit Hat 7 Mbit garanti gerisi Havuzun yogunluguna bagli.
    bunda sahte bilgi yok neden bos mesaj kasiyorsun ? cokmu bilgilisin konuda hata mi buluyorsun ?
    Hangi DC nin sahibisin hangi networku yonetiyorsun verdigin hesaplamadaki yazdigin Kbit mbit tanimlari bile yanlis orda hersey 4000 Gbyte bilgi ye esdeger verilmisdi okul okumadan yorum yapiyor sonra ahkam kesiyor kafana gore yukleniyorsun ?
    Bu baslikta ne yanlis NEsi yanlis ? onu sole ? Bana.
    Sana öğretmenlik yapmayacam. İyi geceler
  • 23-07-2008, 03:08:15
    #67
    Ok sutunu ic


    Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana öğretmenlik yapmayacam. İyi geceler
  • 23-07-2008, 03:20:19
    #68
    Üyeliği durduruldu
    delinin birisi kuyuya bir taş atmış, kırk akıllı cıkaramamış gibi görünüyor buradan bakınca.

    Bu arada tapsin bundan sonra dedicated kısmına değilde maxigeyik kısmına konu açmanı tavsiye ediyorum.

    Hayırlı geyikler..
  • 23-07-2008, 03:27:18
    #69
    Oradan bakinca ortalikda geyik bol galiba verim bi cift kirma siradan hallediver.

    Gece gece sende makara ariyorsun ucundan tutucak ama zor bu forumda anlicak kimse yok.

    caner.gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    delinin birisi kuyuya bir taş atmış, kırk akıllı cıkaramamış gibi görünüyor buradan bakınca.
    Bu arada tapsin bundan sonra dedicated kısmına değilde maxigeyik kısmına konu açmanı tavsiye ediyorum.
    Hayırlı geyikler..
  • 23-07-2008, 03:44:32
    #70
    Üyeliği durduruldu
    sorma tapsincim senin gibisi değil bu forumda dünyada yok
  • 23-07-2008, 03:49:07
    #71
    Valla senin gibisi de bi forumum olsa ilk sana verirdim..

    Davetiye


    caner.gurcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorma tapsincim senin gibisi değil bu forumda dünyada yok
  • 23-07-2008, 06:12:27
    #72
    Merhabalar : Sizin her basliginizin bir sekilde "olay" olmasindan , ve her actiginiz konunun "beni kilitle" diye bagirmasinin , tek sorumlusunu , basliklariniza mesaj yazan uyeliklerde gordugunuz kadar , kendi hal , haraket , tavir , hizmet anlayisinizida mercek altina almanizi , platform yoneticisi olarak bizzahi istiyorum , yazdiklarinizin hic biri birbiriyle uyusmadigi icin , problem meydana geliyor ayrica ,


    1-7mbit hat ile aylik 4000gb trafik veremezsiniz , veririm diye idda ediyorsaniz da size bu sekilde satis bu platformda yaptirmam , insanlari yaniltmaya gerek yok , kac tane bu isin erbabi olmaz diyorsa , demekki olmazdir , israrli sekilde konuyu editlememeniz , ve problemin bundan oturu cikmasi ve uzamanasina sebebiyet veriyor.

    2-Satis basliginizin surekli kirlenmesinden rahatsizlik duyuyorsaniz , neden bu kadar elestri/tepki aldiginizi actiginiz konulari inceleyerek anlayabilir , buna gore yeni acacaginiz satis basliklarinizi , makul ve mantikli seviyelere indirgeyebilirsiniz.


    3-Reklamin iyisi kotusu olmaz diyip , farklilik yaratayim dusuncesinde iseniz , bundan 1 an once siyrilmaniz , sizin menfaatinize olacaktir , aksi halde
    herhangi 1 kural ihlali yapmasanizda , sirf bu sergilediginiz davranistan oturu , sizi platformdan sureli/suresiz uzaklastirma hakkimiz insiyatif dogrultusunda saklidir.


    4- Satis basliginizi insiyatif kullanarak , daha fazla buyuyememesi acisindan kilitliyorum , zaten hizmet almak isteyen kisiler varsa yeterince goz onunde bulunmustur basliginiz.


    iyi calismalar.