delinin birisi kuyuya bir taş atmış, kırk akıllı cıkaramamış gibi görünüyor buradan bakınca.

Bu arada tapsin bundan sonra dedicated kısmına değilde maxigeyik kısmına konu açmanı tavsiye ediyorum.

Hayırlı geyikler..