Merhabalar : Sizin her basliginizin bir sekilde "olay" olmasindan , ve her actiginiz konunun "beni kilitle" diye bagirmasinin , tek sorumlusunu , basliklariniza mesaj yazan uyeliklerde gordugunuz kadar , kendi hal , haraket , tavir , hizmet anlayisinizida mercek altina almanizi , platform yoneticisi olarak bizzahi istiyorum , yazdiklarinizin hic biri birbiriyle uyusmadigi icin , problem meydana geliyor ayrica ,
1-7mbit hat ile aylik 4000gb trafik veremezsiniz , veririm diye idda ediyorsaniz da size bu sekilde satis bu platformda yaptirmam , insanlari yaniltmaya gerek yok , kac tane bu isin erbabi olmaz diyorsa , demekki olmazdir , israrli sekilde konuyu editlememeniz , ve problemin bundan oturu cikmasi ve uzamanasina sebebiyet veriyor.
2-Satis basliginizin surekli kirlenmesinden rahatsizlik duyuyorsaniz , neden bu kadar elestri/tepki aldiginizi actiginiz konulari inceleyerek anlayabilir , buna gore yeni acacaginiz satis basliklarinizi , makul ve mantikli seviyelere indirgeyebilirsiniz.
3-Reklamin iyisi kotusu olmaz diyip , farklilik yaratayim dusuncesinde iseniz , bundan 1 an once siyrilmaniz , sizin menfaatinize olacaktir , aksi halde
herhangi 1 kural ihlali yapmasanizda , sirf bu sergilediginiz davranistan oturu , sizi platformdan sureli/suresiz uzaklastirma hakkimiz insiyatif dogrultusunda saklidir.
4- Satis basliginizi insiyatif kullanarak , daha fazla buyuyememesi acisindan kilitliyorum , zaten hizmet almak isteyen kisiler varsa yeterince goz onunde bulunmustur basliginiz.
iyi calismalar.