Special adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rapidswitch hakkında bilgi verebilirmisiniz ?
15
●1.098
- 07-07-2008, 16:05:40Ben burada bir komedi göremedim, daha doğrusu gördüğüm tek komedi sizin bu anlamsız iletiniz. Bin çeşit panel var, hangisinden bahsediyorsunuz? Sunucu kontrol paneli mi? Windows sunucu alırsanız kontrol panel vermek zorundalar mı ki? Bu kadar anlamsız ve kapalı bir ileti yazacağınıza problemi detaylıca anlatan ve herkesin anlayabileceği bir ileti yazamaz mısınız?
- 08-07-2008, 14:50:53panel diyince ne anlıyosun uçak kumanda paneli değil sanırım veya web sitesi admin paneli olmadıgıda belli eger server kiralama kısmında bu konu açıldıysa ne paneli oldugu belli plesk yada benzeri bir panelden bahsediyoruz daha önce defalarca server aldım ama ilk defa win. sunucuya panel kurmayan bi yer gördüm orasıda burası
- 08-07-2008, 15:04:00Bende defalarca server aldım ama bana hep centos u kurup verdiler . DA - Cpanel - Plesk isteğe göre kurdurttum.Special adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim müşterilerden windows sunucuya sahip 2-3 kişi özellikle panel istemedi. Teslim ederken bi panel kurmam şart değil !
Burda da RS Değil siz komik durumuna düşüyorsunuz bence. - 08-07-2008, 17:23:23arkadaşlar özel bi çabamı sarfediyosunuz siz yada hepmi böyleydiniz sonradan panel kuruldugunu bende biliyorum ama burası sonradanda kurmuyo kuramayız diyolar ....
daha açık nasıl anlatsam bilmiyorumki.
"Bende defalarca server aldım ama bana hep centos u kurup verdiler " ne alaka? biz panelden bahsediyoruz burda
"Benim müşterilerden windows sunucuya sahip 2-3 kişi özellikle panel istemedi." burayıda anlamadım istemedilerse istemediler zaten istenmeyince bi sorun olmuyo istenince oluyo - 08-07-2008, 17:36:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba,Special adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her DataCenter illa Plesk veya Helm lisansı sağlayacağı diye bir kaide yok, örneğin Almanya Datacenterlerin çoğu Plesk lisans sağlar, çok nadir görmüşümdür cPanel lisansını sağladıklarını veya sağlarlar fiyat dudak uçuklatır. Windows kontrol paneli sağlamaması datacenter için - bir şey olabilir ama çokda üzerinde durulacak bir konu değil. - 08-07-2008, 17:47:10Olabilir doğrudur, piyasada win paneli (plesk veya helm) harici olarak sağlamak cpanel gibi uygun olmuyor malesef.Special adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle