arkadaşlar özel bi çabamı sarfediyosunuz siz yada hepmi böyleydiniz sonradan panel kuruldugunu bende biliyorum ama burası sonradanda kurmuyo kuramayız diyolar ....

daha açık nasıl anlatsam bilmiyorumki.



"Bende defalarca server aldım ama bana hep centos u kurup verdiler " ne alaka? biz panelden bahsediyoruz burda

"Benim müşterilerden windows sunucuya sahip 2-3 kişi özellikle panel istemedi." burayıda anlamadım istemedilerse istemediler zaten istenmeyince bi sorun olmuyo istenince oluyo