• 06-07-2008, 16:56:46
    #1
    Bireysel bi dedicated almayı düşünüyorumda. Eksileriyle artılarıyla bilgi verebilirmisiniz ? Bide sizce fiyatları uygunmu özelliklerine göre ? Ne gibi teknik destekleri var ? Hangi konuda yeterli değiller vs vs bu tür bilgileri paylaşırsanız sevinirim.
  • 06-07-2008, 18:57:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bireysel bi dedicated almayı düşünüyorumda. Eksileriyle artılarıyla bilgi verebilirmisiniz ? Bide sizce fiyatları uygunmu özelliklerine göre ? Ne gibi teknik destekleri var ? Hangi konuda yeterli değiller vs vs bu tür bilgileri paylaşırsanız sevinirim.
    Merhaba,

    Rapidswitch ile 2 ay önce çalışmaya başladığım ve kısa bir süre sonrada bayilik statüsüne geçtim.
    Destek konusuna gelince sunucuları selfmanaged olarak veriyorlar, yani donanım ve network problemleri haricinde kesinlikle bir destek vermiyorlar.
    Verseler bile istedikleri ücret sunucu ücretinden fazla bir destek ücreti olabiliyor , tabi bu olay Rapidswitch'e özel bir şey değil diğer unmanaged veren DC'lerde bu türde fiyat verirler genelde.
    Fiyat konusuna gelirsek sitedeki sunucu özelliklerine göre Avrupa lokasyonda olduğunuz göz önünde bulundurursak fiyatlar gayet normal fiyatlardır.
    cPanel panel olarak almayı düşünürseniz destek ve fiyat olarak yardımcı olabilirim. Eğer fazla bilginiz yok ise problem yaşayabilirsiniz. şuan bayi olduğumdan bazı şeylerde biraz biraz naz gecirtmeye çalışıyorum.
  • 06-07-2008, 19:02:14
    #3
    Kredi kartıyla ödeme alıyormusun ? Bu arada bilgiler için teşekkür ederim.
  • 06-07-2008, 19:05:43
    #4
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartıyla ödeme alıyormusun ? Bu arada bilgiler için teşekkür ederim.
    Paypal ile alıyorum, paypal ilede ödeme imkanınız yok ise MSN ile iletişime geçerseniz başka bir alternatifde sunabilirim.
  • 07-07-2008, 06:44:13
    #5
    Kredi Kartınız varsa sizde alabilirsiniz güvenli işlem ile order yapılıyor fax gibi şeyler istemiyorlar.

    Sunucu kurulumu siz yapabiliyorsunuz KVM taktırarak.
    IP Sınırsız diyorlar ancak ip isterken bin bir türlü soru soruyorlar öyle 100 200 ip almanız mümkün degil yani. 15 20 tane verirler o da o sayıda domain varsa yoksa 100 kere soru sorarlar size.
  • 07-07-2008, 13:05:11
    #6
    Teşekkürler ruby + replerinizi gönderiyorum
  • 07-07-2008, 13:29:11
    #7
    Fazlı bey msn nizi açablirmisiniz Pm yolladım ...
  • 07-07-2008, 13:58:42
    #8
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlı bey msn nizi açablirmisiniz Pm yolladım ...
    MSN açık ama siz yoksunuz
  • 07-07-2008, 15:56:53
    #9
    windows sunucu alırsan panel yok tam komedi