hız konusunda baya iyiler ama benim şu anda orada bi serverım var.
ticketlara çok hızlı cevap veriyolar tek eksikleri bu windowsta panel konusu bence biraz mağdur etti beni
Olabilir doğrudur, piyasada win paneli (plesk veya helm) harici olarak sağlamak cpanel gibi uygun olmuyor malesef.