arkadaşlar özel bi çabamı sarfediyosunuz siz yada hepmi böyleydiniz sonradan panel kuruldugunu bende biliyorum ama burası sonradanda kurmuyo kuramayız diyolar ....
daha açık nasıl anlatsam bilmiyorumki.
"Bende defalarca server aldım ama bana hep centos u kurup verdiler " ne alaka? biz panelden bahsediyoruz burda
"Benim müşterilerden windows sunucuya sahip 2-3 kişi özellikle panel istemedi." burayıda anlamadım istemedilerse istemediler zaten istenmeyince bi sorun olmuyo istenince oluyo
Merhaba,
Her DataCenter illa Plesk veya Helm lisansı sağlayacağı diye bir kaide yok, örneğin Almanya Datacenterlerin çoğu Plesk lisans sağlar, çok nadir görmüşümdür cPanel lisansını sağladıklarını veya sağlarlar fiyat dudak uçuklatır. Windows kontrol paneli sağlamaması datacenter için - bir şey olabilir ama çokda üzerinde durulacak bir konu değil.