• 26-06-2008, 11:12:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun.Bende uzun zamandır aysima.com.tr müşterisiyim ve gayet memnunum..Bi denemediğim Hollanda vardı bakalım diğerleriyle arasındaki fark ne olacak.
  • 26-06-2008, 11:14:32
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun gayet yerinde bir karar
  • 26-06-2008, 12:50:34
    #12
    @ AysiMa

    Hayırlı olsun.

    Sanırım hızlı davranmışsın
  • 26-06-2008, 12:52:32
    #13
    Kurumsal Üye
    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ AysiMa

    Hayırlı olsun.

    Sanırım hızlı davranmışsın
    Sağolasın.
    Gayet yavaş davrandık neye göre hızlı davranmış olduk ki?
  • 26-06-2008, 12:53:32
    #14
    AySiMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolasın.
    Gayet yavaş davrandık neye göre hızlı davranmış olduk ki?
    yok yanlış anladın dur msn'den görüşelim..
  • 26-06-2008, 12:54:36
    #15
    Kurumsal Üye
    Ben Erhan msn kullanmıyorum. Ayberk uyuyor şuan msn den cevap yazamıcak
    Sabah 5 - 6 gibi yattı o sunucu taşıyordu. p.m gönderebilirsin.
  • 26-06-2008, 12:58:34
    #16
    P.M. gönderdim..
  • 26-06-2008, 13:04:17
    #17
    LeaseWeb iyi bi frma ancak kendilerinden haziran basinda bir sunucu kiraladim ve birtek apache de url rewrite ozeelligini acmadilar, sunucu 1 aydir bos hala bos bekliyor oyle..Destek sifir yani adamlarda yada bana oyle denk geldi.

    DC leri bana gore dunyanin en iyi DC si "http://www.evoswitch.com/en/"

    Suan Aysimaservers.com daki paketler ve fiyatlar EvoSwitch fiyatlarimi ? Colo4Dallas yaziyorda.EvoSwitch fiyatlarina nerden bakabiliriz ?
  • 26-06-2008, 13:04:38
    #18
    Bende sabırsızlıkla bekliyorum sitelerimin taşınmasını.
    Alıntı
    Güvenlik konusunda ise bu 3 ay içerisinde ddos koruması adına hardware bazlı ciddi bir çalışmamız olucak oda sürprizimiz olsun.
    Kısa bir süre içerisinde sitemiz üzerinden remote reboot ve ücretsiz kvm bağlantısı verilecektir.
    Bunlar çok iyi olmuş.Hayırlı olsun.