Konu
Aysima Bilg. ve Int. Hiz. Duyurusu
26-06-2008, 12:54:36
#15
AySiMa
Kurumsal Üye
Ben Erhan msn kullanmıyorum. Ayberk uyuyor şuan msn den cevap yazamıcak
Sabah 5 - 6 gibi yattı o sunucu taşıyordu. p.m gönderebilirsin.