5 dakkalığına whm lisans lazım
4
●384
- 09-08-2017, 18:18:32Teşekkürler hocam özelden gönderdim mesaj olarak
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:18:32 -->-> Daha önceki mesaj 18:11:04 --
Hocam acaba lisansladınız mı ??VALUETHOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle