• 09-08-2017, 17:42:32
    #1
    Site taşıma yapmak için sadece 5 dakkalığına lisan lazım yardımcı olursanız sevinirim iyi günler arkdaşlar.
  • 09-08-2017, 17:56:15
    #2
    ip adresini özelden yazın lisanslıyım hocam
  • 09-08-2017, 18:18:32
    #3
    Teşekkürler hocam özelden gönderdim mesaj olarak

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:18:32 -->-> Daha önceki mesaj 18:11:04 --

    VALUETHOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ip adresini özelden yazın lisanslıyım hocam
    Hocam acaba lisansladınız mı ??
  • 10-08-2017, 12:50:13
    #4
    Kimsede Yok mu whm lisansı arkadaşlar ??
  • 10-08-2017, 13:36:13
    #5
    Dedicated mi VPS lisansa mı ihtiyacınız var?