Teşekkürler hocam özelden gönderdim mesaj olarak

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:18:32 -->-> Daha önceki mesaj 18:11:04 --

VALUETHOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ip adresini özelden yazın lisanslıyım hocam
Hocam acaba lisansladınız mı ??