• 05-07-2017, 11:43:21
    #1
    Merhaba,

    Arkadaşlar türkiyede aldığımız sunucuda 1 haftadır mail gönderimlerinde spam hatası alıyoruz.SSl sertifikalı mailler kullanıyoruz daha 1 tane mail atmadan direk spam algılıyor 93.113.96.131 daha kuralı 3 gün olmadı direk spam devlet dairelerine dahi mail atamıyoruz.Bu sorun neyden kaynaklanabilir.
  • 05-07-2017, 11:53:05
    #2
    Kimlik eklediniz mi ?
  • 05-07-2017, 11:59:56
    #3
    VALUETHOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik eklediniz mi ?
    Kimlikten kastınız nedir ?
  • 05-07-2017, 12:07:07
    #4
    Webmaile girip sağ üstta ayarlar var ayarlardan solda kimlik e gelip mailinize ad girmeniz lazım
  • 05-07-2017, 12:54:18
    #5
    RDNS Kaydın girin
  • 05-07-2017, 14:39:04
    #6
    Rdns(Ptr) Mx gibi yaptınız mı ?
  • 08-07-2017, 17:01:53
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rDNS, DKIMM, SPF kayıtlarınızı kontrol etmenizi öneririm.