Merhaba,

Arkadaşlar türkiyede aldığımız sunucuda 1 haftadır mail gönderimlerinde spam hatası alıyoruz.SSl sertifikalı mailler kullanıyoruz daha 1 tane mail atmadan direk spam algılıyor 93.113.96.131 daha kuralı 3 gün olmadı direk spam devlet dairelerine dahi mail atamıyoruz.Bu sorun neyden kaynaklanabilir.