• 16-02-2017, 12:08:10
    #1
    Merhaba,

    Bir vds veya dedicated sunucu alarak active directory kurulumu gerçekleştirmemiz mümkün mü ? Herhangi bir DC'den sunucu alıp buna kurulum yapıp, ofisteki bilgisayarları bu sunucunun etki alanına bağlayabiliyormuyuz yoksa bu etki alanı sunucusu illa o ağda bağlı mı olması gerekiyor?

    Böyle birşey mümkünse veya alternatif bir çözüm sunabilecek varsa hizmet almayı planlıyorum.
  • 16-02-2017, 12:15:33
    #2
    Merhabalar;

    Evet bu mümkün sanırsam hem yedekleme yapmak, ek olarak yedekleme yaptığınız alandaki dosyalarınızı ofis ağı içerisindeki kulanıcıların istediği zaman ulaşmasını istemek,hemde bilgisayarlarınızın loglama ve dns serverini bir ağda birleştirmek istiyorsunuz.

    Eğer yukarıdaki gibi düşünüyorsanız yada daha detaylı görüşmek isterseniz iletişim haline geçebiliriz.

    İyi çalışmalar...
  • 16-02-2017, 12:33:33
    #3
    WebHizmetlerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;

    Evet bu mümkün sanırsam hem yedekleme yapmak, ek olarak yedekleme yaptığınız alandaki dosyalarınızı ofis ağı içerisindeki kulanıcıların istediği zaman ulaşmasını istemek,hemde bilgisayarlarınızın loglama ve dns serverini bir ağda birleştirmek istiyorsunuz.

    Eğer yukarıdaki gibi düşünüyorsanız yada daha detaylı görüşmek isterseniz iletişim haline geçebiliriz.

    İyi çalışmalar...
    Evet tam olarak böyle birşey istiyorum.
  • 16-02-2017, 12:57:33
    #4
    Leas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet tam olarak böyle birşey istiyorum.
    Telefon numaranızı ya da skype adresinizi iletirseniz yardımcı olalım.