Merhaba,

Bir vds veya dedicated sunucu alarak active directory kurulumu gerçekleştirmemiz mümkün mü ? Herhangi bir DC'den sunucu alıp buna kurulum yapıp, ofisteki bilgisayarları bu sunucunun etki alanına bağlayabiliyormuyuz yoksa bu etki alanı sunucusu illa o ağda bağlı mı olması gerekiyor?

Böyle birşey mümkünse veya alternatif bir çözüm sunabilecek varsa hizmet almayı planlıyorum.