• 11-05-2008, 22:21:24
    #28
    bölgesel farklılıklar olabilir tabiki zamanla hepimiz gireceğiz elbet
  • 11-05-2008, 22:22:33
    #29
    bende düzeldi sorun ip değişmiş
  • 11-05-2008, 22:23:42
    #30
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Uzun ve zor bir çalışmanın ardından sonunda değişim tamamlandı. Tüm ipler yenilendi arada 1-2 sunucu dışında tüm sunucular sorunsuz düzgün çalışıyor.. IP olarak her sunucuya şuan 2 ip verildi ek ip ihtiyaçlarınız varsa bunları yarın akşam temin edebileceğiz.
    Tamamen kontrolümüz dışında olan bu olaylarla ilgili çok üzgünüz. Ve anlayış ile sabrınızdan dolayı size çok teşekkür ediyoruz..
    IP adresiniz sistem e eklenince +1 ileri giderek 2. ip adresinizi bulabilirsiniz.
    örnek..
    Ni.Net.Tr Kontol panelinizde "Sunucular" bölümünde yazan yeni ip 77.92.134.2 ise ikinci ip adresiniz 77.92.134.3 dür..
    Ben tekrar yazamayacağım bilginiz olsun çalışmaya devam ediyorum
    ____________________________
    Netinternet Telekom
    Teknik Destek
    Osman Makal
    Bu tam nerede yazıyo link verebılırmısın ve ya resim
  • 11-05-2008, 22:25:49
    #31
    77.92.xxxxxx dıye mı baslıyor İp ler
  • 11-05-2008, 22:25:54
    #32
    Ben de sorunsuz girebiliyorum ancak eski ip adresi görünüyor.. Yenilecenecektir.. Kolay gelsin...
  • 11-05-2008, 22:26:51
    #33
    evet şuan itibari ile bende ni.net.tr ye girebildim ama ip eski ip şuan
  • 11-05-2008, 22:28:18
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Yeni ip ler güncellendi benim panelimde. Ip den giriş yapabiliyorum sizlerinkide gelir. Ticket cevaplandıktan 15 dakika sonra filan yenilendi ip. O yüzden bekleyin arkadaşlar...
  • 11-05-2008, 22:29:49
    #35
    Aynı Şekilde bizde de arkadaşlar.Yeni IP Panelde gözüktü fakat Makinaya erişim yok , galiba birazdan gelir.Tek Tek yazıyorlar müşteri paneline.Başlangıçta 2 adet IP verilecek , Ek IP Taleplerine ise yarın akşam cevap verebileceklerini söyledi Osman bey.VPS işi yaptığımız için biraz zor olacak ama napalım elden birşey gelmiyor.Hakkımıza hayırlısı.

    Saygılar.
  • 11-05-2008, 22:31:27
    #36
    evet yoğunlar tabiki kolay değil sıra sıra açıyorlar işte neyse yine en az zamanla atlattık bu işide hepimize geçmiş olsun arkadaşlar