• 12-05-2008, 12:20:10
    #64
    adam işin ehli olunca böle oluyor. Kurumsal siteler barındırdığımız için bizim tarafımızda biraz karın ağrısı oldu ama buda artık tuzu biberi. Bu kadar özveri ve uğraş için teşekkürü ayrıca bir borç bilirim Osman'a.

    saygılar.
    Özgür Türk..
  • 12-05-2008, 12:30:32
    #65
    valla ben sevindim herkesin serveri aktif şekilde ama nedense benim vps yok daha ne ip atanması yapıldı nede başka bişey ticket cevap disk arızası olduğu bu disk arızası ikinci inş verilerim gitmez tamam ni.net in bir hatası veya kontolünde olmayan bir olay olabilir ama can sıkıcı bir durum hiç yoktan bilgilendirilmek isterdim dc nin taşıancağını bile tlf edip ben öğreniyorum. aksine herkes online deniliyor ticket te ama bizim vpsin bulunduğu makinenin fişi çekilmiş ve raid gitmiş nasılsa anlamadım umarım kısa zamanda online olur vps im ama veriler gene gidici gibi geliyor ve süre - verilerim - vps son durumu hakkında cevap alamıyorum.
  • 12-05-2008, 12:38:57
    #66
    cyolacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben sevindim herkesin serveri aktif şekilde ama nedense benim vps yok daha ne ip atanması yapıldı nede başka bişey ticket cevap disk arızası olduğu bu disk arızası ikinci inş verilerim gitmez tamam ni.net in bir hatası veya kontolünde olmayan bir olay olabilir ama can sıkıcı bir durum hiç yoktan bilgilendirilmek isterdim dc nin taşıancağını bile tlf edip ben öğreniyorum. aksine herkes online deniliyor ticket te ama bizim vpsin bulunduğu makinenin fişi çekilmiş ve raid gitmiş nasılsa anlamadım umarım kısa zamanda online olur vps im ama veriler gene gidici gibi geliyor ve süre - verilerim - vps son durumu hakkında cevap alamıyorum.
    Alamazsın bende bekliyorum, Son aldığım veriler, Osman Makal uyuyor 2'den sonra gelicek, Ofiste Sabah 9 'dan 12.35'e kadar Yusuf Bey vardı, en az 5 kere aradım 5 kerede sorunların çözüleceğini belirtti çözülmedi, Volkan Bey'e tıcket atıyoruz, cevap yok. ( Suçlamıyorum Allah bilir hangi makine ile uğraşıyor ) Ofisi arıyorum, Ahmet Bey çıkıyor telefona tam 24 saattir bana verdiği cevap aynı halledicez, bilmiyorum, Volkan Bey'in cebi bende yok, Osman Bey'e ulaşamıyorum. Allah sonumuzu hayır etsin, inşallah serverlara bir sorun olmadan ulaşabiliriz. Bu 24 Saatlik beklemenin sonunda.
  • 12-05-2008, 12:40:53
    #67
    cyolacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben sevindim herkesin serveri aktif şekilde ama nedense benim vps yok daha ne ip atanması yapıldı nede başka bişey ticket cevap disk arızası olduğu bu disk arızası ikinci inş verilerim gitmez tamam ni.net in bir hatası veya kontolünde olmayan bir olay olabilir ama can sıkıcı bir durum hiç yoktan bilgilendirilmek isterdim dc nin taşıancağını bile tlf edip ben öğreniyorum. aksine herkes online deniliyor ticket te ama bizim vpsin bulunduğu makinenin fişi çekilmiş ve raid gitmiş nasılsa anlamadım umarım kısa zamanda online olur vps im ama veriler gene gidici gibi geliyor ve süre - verilerim - vps son durumu hakkında cevap alamıyorum.
    Cidden cok kötü bir durum umarım verileriniz zarar görmez.Çalışıyorlar Allah razı olsun ama sizin dediğiniz telefon durumuna bende katılıyorum bunu forumlardan öğrenmek yerine bilgilendirici bir mail almamız cok daha iyi olurdu Kampanyalardan haberdar olmak yerine sorunlardan olsak daha iyi olurdu.
  • 12-05-2008, 12:56:49
    #68
    Ip'lerim değişti. Lisansım da aktif görünüyor ancak siteler açılmıyor nsler de yönlendiği halde. SSH ile de bağlanamıyorum. Büyük ihtimal sunucunun dns sunucusu durdu gene. Arada duruyordu böyle Netirnette de çok yoğun sanırım. Bakıyoruz diyorlar ama saatlerdir bakamadılar. SSH server'a restart atıverseler gerisini halledeceğim ama..
    Neyse önerisi olan var mı? Beynim durdu iyice.
  • 12-05-2008, 13:01:10
    #69
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ip'lerim değişti. Lisansım da aktif görünüyor ancak siteler açılmıyor nsler de yönlendiği halde. SSH ile de bağlanamıyorum. Büyük ihtimal sunucunun dns sunucusu durdu gene. Arada duruyordu böyle Netirnette de çok yoğun sanırım. Bakıyoruz diyorlar ama saatlerdir bakamadılar. SSH server'a restart atıverseler gerisini halledeceğim ama..
    Neyse önerisi olan var mı? Beynim durdu iyice.
    Sunucu pingliyorsa, ssh a bağlanabiliyorsan service named restart yazmayı dene. Giremiyorsan reboot attır.
  • 12-05-2008, 13:02:03
    #70
    ni netin bize yaptığını yapcaksın bana göre BEKLEYECEĞİZ başka çare yok.
  • 12-05-2008, 13:05:22
    #71
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu pingliyorsa, ssh a bağlanabiliyorsan service named restart yazmayı dene. Giremiyorsan reboot attır.
    Teşekkür ederim ama ssh'a bağlanamadığımı yazmıştım. Sunucu pingliyor.
    Kime reboot attıracağım Muhatap var ama halledeceğiz diyorlar sadece.
    Valla birazdan iÅŸyerimi basmaya gelecekler
  • 12-05-2008, 13:10:10
    #72
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim ama ssh'a bağlanamadığımı yazmıştım. Sunucu pingliyor.
    Kime reboot attıracağım Muhatap var ama halledeceğiz diyorlar sadece.
    Valla birazdan iÅŸyerimi basmaya gelecekler
    Walla bi tıcket at bence telefon etmene gerek yok telefonda ki arkadaş volkan bey'den bi haber şuan dc'de yalnız volkan bey var, ip'ler onun elinde.