• 11-05-2008, 22:03:00
    #19
    oh ohh cok güzel ya walla. ben birde yeni dc yide iyice merak ettim. umarım en kısa zamanda banada sıra gelir. allah arkadaşların yardımcıları olsun ve muvaffak etin.
  • 11-05-2008, 22:03:41
    #20
    Arkadash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh ohh cok güzel ya walla. ben birde yeni dc yide iyice merak ettim. umarım en kısa zamanda banada sıra gelir. allah arkadaşların yardımcıları olsun ve muvaffak etin.
    Amin
  • 11-05-2008, 22:04:16
    #21
    Kullanıcı Panelıne gıremedım
  • 11-05-2008, 22:06:43
    #22
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı Panelıne gıremedım
    Giremedim derken şifrenizi unutmuş olabilir misiniz? Çünkü panelden direk kopyaladım ben osman beyin üstteki mesajını.
  • 11-05-2008, 22:09:00
    #23
    panelde sorun var galiba bende giremedim hata verdi

    The service is not available. Please try again later.
  • 11-05-2008, 22:16:19
    #24
    ben sunucular kısmında eski ip mi görüyorum, düzelir yakındır düzelmesi
  • 11-05-2008, 22:17:59
    #25
    girdim yenisine sorun yok.
  • 11-05-2008, 22:18:12
    #26
    bende ni.net.tr ye hiç giremiyorum acaba tam oturmadımı ns ler giren arkadaşlar var aramızda.
  • 11-05-2008, 22:19:53
    #27
    ben sorunsuz olarak sitelerine ve müşteri panellerine girebiliyorum şu anda hiç bi sorun görünmüyor bende.