• 10-05-2008, 23:17:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ServerMaestro
    Sunucu barındırma ücretlerimiz;

    1 Mbit : 135 YTL
    5 Mbit : 165 YTL
    10 Mbit : 175 YTL
    20 Mbit : 350 YTL


    http://www.sm.com.tr/sunucu_barindirma.php

    Mars Telekom kullanıyorlar :S
  • 10-05-2008, 23:19:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    osman bey ben direk nixcon'un müşterisiyim sizle çalışmak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz ?
  • 10-05-2008, 23:20:24
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu okuyup mesaj yazsanız öleceksiniz sanırım biz burada Nixcon Müşterileri olarak ortaklaşa karar verelim dedik olayı yine karıştırmışsınız. Böyle zihniyetler forumda oldukça devamlı kavga çıkar...
  • 10-05-2008, 23:20:30
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanların yaşlarıyla dalga geçmeyin lütfen çok ayıp
    Fazla deli hüsnüyü izlemişin
  • 10-05-2008, 23:21:13
    Mars'ı seçmeniz gerçekten iyi olmuş nixconun hemen arkakasında olmasıda sizin için artı avantaj ve hatları çok iyi dc'si ise kaliteli.Tebrikler arkadaşlar bu zor durumuda el birliğiyle üstesinden geliceksiniz allah'ın izniyle.
  • 10-05-2008, 23:23:01
    Alıntı
    sizin için artı bir dez avantaj
    dez olumsuz demek FERHAT76
  • 10-05-2008, 23:23:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Halledecez osman bey Allahın izniyle bişey kalmaz rahat buldunuz herhalde yolu direk ümraniyeye çıkar 2. köprü zaten ayağına kadar bıraktım sizi
  • 10-05-2008, 23:23:18
    valla arkadaşlar eğer istanbulda olsaydım size yardıma gelmeyi çok istiyordum .

    niosman , turkiyeserver hepinize kolay gelsin...

    bnmde sunucularım nixcondaydı bnde hala halledemedim ama bi şekilde çözeceğim...
  • 10-05-2008, 23:24:33
    Üyeliği durduruldu
    aktifnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ServerMaestro
    Sunucu barındırma ücretlerimiz;
    1 Mbit : 135 YTL
    5 Mbit : 165 YTL
    10 Mbit : 175 YTL
    20 Mbit : 350 YTL

    .: ServerMaestro :.
    Mars Telekom kullanıyorlar :S
    10 mbit : 3200 GB bandwith veriyormusunuz ? yoksa 300 GB bandwith mi veriyorsunuz ?