valla arkadaşlar eğer istanbulda olsaydım size yardıma gelmeyi çok istiyordum .

niosman , turkiyeserver hepinize kolay gelsin...

bnmde sunucularım nixcondaydı bnde hala halledemedim ama bi şekilde çözeceğim...