Konu
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
10-05-2008, 23:23:18
#179
wdp
valla arkadaşlar eğer istanbulda olsaydım size yardıma gelmeyi çok istiyordum .
niosman , turkiyeserver hepinize kolay gelsin...
bnmde sunucularım nixcondaydı bnde hala halledemedim ama bi şekilde çözeceğim...