• 20-12-2016, 17:35:35
    #1
    arkadaşlar mutlaka kullananlar vardır ve ben çözemedim durumu kısaca aktarayım:
    1- 01-31 ARALIK 2016 tarihleri için sunucu borcumu 3 aralıkta ve 6 aralıkta 2 kez ödedim. İlk ödemede Commande geldi yani sipariş maili, fakat fatura maili gelmedi ve borçlu gözüktüğüm için ikinci ödemeyi yapma gibi bir eşşeklik ettim fakat durum bunda da değişmedi.

    Ben sunucu kapanır falan diyerek sitelerimi OVH'den aldığım bir sunucuya aktardım yani SOYOUSTART ile alakamı kestim.

    2- SOYOUSTART Paneline girdim ve bütün makinalar ve plesk lisanslarım için iptal oluşturdum. Ticket attım ve hesabımın kapatılmasını istedim.

    3- Ticket'e cevap gelmiş borçlu olduğumu ve hala makina sahibi olduğumu söylüyorlar ve hesabımı silmiyorlar.

    4- Banka şubesine girdim ve yaptığım iki ödemeninde iptal edildiğini ve hesabıma gönderildiğini gördüm. Yani aralık ayında ödeme yapmamış gözüküyorum.

    5- SOYOUSTART panelinde borcum gözükmüyor.

    Ne yapacağımı bu beladan nasıl kurtulacağımı bulamadım bende sizden yardım istiyorum. Borcumu ödeyebileceğim bir bağlantı maile gelmiyor. Panele giriyorum panel saçmalıyor bazı bölümler açılmıyor sürekli bekletiyor.

    Not: Sunucu ödemesi 530 TL arkadaşlar bu nedenle panelden ödeme yapmak istemiyorum ticket oluşturdum maile bir ödeme bağlantısı gönderirseniz borcumu ödemek istiyorum diye.

    Düzenleme : Açtığım Tickete en erken 5 günde cevap alıyorum. 1 Ay cevap alamadığım oluyor. Ben bunlardan biran önce kurtulmak istiyorum nasıl hareket etmeliyim lütfen yardım edin.
  • 20-12-2016, 17:42:08
    #2
    Kcmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar mutlaka kullananlar vardır ve ben çözemedim durumu kısaca aktarayım:
    1- 01-31 ARALIK 2016 tarihleri için sunucu borcumu 3 aralıkta ve 6 aralıkta 2 kez ödedim. İlk ödemede Commande geldi yani sipariş maili, fakat fatura maili gelmedi ve borçlu gözüktüğüm için ikinci ödemeyi yapma gibi bir eşşeklik ettim fakat durum bunda da değişmedi.

    Ben sunucu kapanır falan diyerek sitelerimi OVH'den aldığım bir sunucuya aktardım yani SOYOUSTART ile alakamı kestim.

    2- SOYOUSTART Paneline girdim ve bütün makinalar ve plesk lisanslarım için iptal oluşturdum. Ticket attım ve hesabımın kapatılmasını istedim.

    3- Ticket'e cevap gelmiş borçlu olduğumu ve hala makina sahibi olduğumu söylüyorlar ve hesabımı silmiyorlar.

    4- Banka şubesine girdim ve yaptığım iki ödemeninde iptal edildiğini ve hesabıma gönderildiğini gördüm. Yani aralık ayında ödeme yapmamış gözüküyorum.

    5- SOYOUSTART panelinde borcum gözükmüyor.

    Ne yapacağımı bu beladan nasıl kurtulacağımı bulamadım bende sizden yardım istiyorum. Borcumu ödeyebileceğim bir bağlantı maile gelmiyor. Panele giriyorum panel saçmalıyor bazı bölümler açılmıyor sürekli bekletiyor.

    Not: Sunucu ödemesi 530 TL arkadaşlar bu nedenle panelden ödeme yapmak istemiyorum ticket oluşturdum maile bir ödeme bağlantısı gönderirseniz borcumu ödemek istiyorum diye.
    Bende bilmiyorum ama dostum banka kartı ile ödeme yapabiliyor musun ? Soyastourt a

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-12-2016, 17:44:13
    #3
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bilmiyorum ama dostum banka kartı ile ödeme yapabiliyor musun ? Soyastourt a

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    daha önce yaptım birkaç defa sorun olmamıştı bu ay saçmalamaya başladı.. ayrıca ağustostan beri kredi kartı kullanmıyorum.. OVH 'den aldığım sunucuyuda bu banka kart ile ödedim sorun yoktu..
  • 20-12-2016, 17:57:22
    #4
    Kcmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce yaptım birkaç defa sorun olmamıştı bu ay saçmalamaya başladı.. ayrıca ağustostan beri kredi kartı kullanmıyorum.. OVH 'den aldığım sunucuyuda bu banka kart ile ödedim sorun yoktu..
    Ödemeleriniz direk geri iade mi oluyor ?

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-12-2016, 18:03:07
    #5
    Banada ücretini ödediğim ipler için durduk yere borç çıkardığı oluyor ama ödeme sorunu yaşamadım. Birde paypalla ödemeyi deneyebilirsiniz, paypal bozanlar ile
  • 20-12-2016, 18:03:01
    #6
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeleriniz direk geri iade mi oluyor ?

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    hayır 20 gün sonra iade ettiler mail atmışlar ödemeler onaylanmadı gibisinden. Panelde borcum gözükmüyor. hesabımı kapatmak istediğim için ticket attım ve cevapta borçlu olduğum yazıyor.
  • 20-12-2016, 18:13:03
    #7
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada ücretini ödediğim ipler için durduk yere borç çıkardığı oluyor ama ödeme sorunu yaşamadım. Birde paypalla ödemeyi deneyebilirsiniz, paypal bozanlar ile
    borç gözükmüyor işin kötü yanıda bu zaten.
  • 20-12-2016, 20:04:55
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet soyoustartta 1 aydır ödeme otomasyonu kaynaklı ciddi problemler mevcut.

    Birçok hesapta mayıs-hazirandan beri fatura çıkmıyordu mesela, geçen ay geriye dönük tüm borçlar panele yansımaya başladı fakat bu borcu ödediğinizde karttan çekim yapılıyor fakat borç silinmiyordu, sonrasında sorunun farkına vardılar bir takım düzenlemeler yapıldı ama halen sıkıntılı hesaplar var, yeni ödemelerde problem yaşayanlar var.

    Sıkıntı yaşayanlar farklı bir kart denesin, bazı kartlardan yapılan ödemeleri kabul etmiyorlar, daha doğrusu ödeme çekiliyor ama ovh ye ulaşmıyor saçma sapan bir durum.
  • 20-12-2016, 20:23:38
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet soyoustartta 1 aydır ödeme otomasyonu kaynaklı ciddi problemler mevcut.

    Birçok hesapta mayıs-hazirandan beri fatura çıkmıyordu mesela, geçen ay geriye dönük tüm borçlar panele yansımaya başladı fakat bu borcu ödediğinizde karttan çekim yapılıyor fakat borç silinmiyordu, sonrasında sorunun farkına vardılar bir takım düzenlemeler yapıldı ama halen sıkıntılı hesaplar var, yeni ödemelerde problem yaşayanlar var.

    Sıkıntı yaşayanlar farklı bir kart denesin, bazı kartlardan yapılan ödemeleri kabul etmiyorlar, daha doğrusu ödeme çekiliyor ama ovh ye ulaşmıyor saçma sapan bir durum.
    Hocam borçlanma oluyor bildiğim kadarıyla soyoustartta fakat kaç ay borçlanabiliyoruz ? ve bu borcu ödemediğimizde OVH hesabımızda sıkıntıya giriyor mu ? yoksa borç sadece Soyoustart hesabımızda mı kalıyor