• 24-08-2016, 14:38:33
    #1
    Platin üye
    Merhabalar ip yönlendirme bir yerde sorun yaşıyorum. Network konularında pek bilgim olmadı için konu açmak istedim bilgi arkadaşlar olabilir.

    Yaptığım olay şudur esxi üzerinden 2 adet vds oluşturdum.
    1. VDS e örnek sonu 140 ve 141 -- 2 adet ip atadım.
    2. VDS e local ip verdim 192.168.2.5 örneğin
    1. VDS' den misal 141 ip sini bu local ip ye yönlendirdim.

    Fakat 2.VDS' de nette bir ünlem işareti mevcut ve internete girmemekte. Yönlendirme için "http://www.nsauditor.com/network_tools/tcp-port-forwarding.html#.V72HGE2LTIU" programını kurdum.

    Bu sorunu nasıl çözebilirim ve daha kaliteli bir yönlendirme nasıl yapabilirim UDP portlarınında yönlenmesi gerekmekte.
  • 24-08-2016, 15:45:22
    #2
    Merhaba,

    Belirttiğin işlemi pfsense ile daha iyi yapabilirsin.

    https://www.pfsense.org/
    VDS demişsinde işletim sistemini belirtmemişsin
  • 24-08-2016, 15:48:49
    #3
    Platin üye
    mustafakaravus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Belirttiğin işlemi pfsense ile daha iyi yapabilirsin.

    https://www.pfsense.org/
    VDS demişsinde işletim sistemini belirtmemişsin
    İşletim sistemi windows pfsense ayarını bilmiyorum ben maalesef bilginiz var mı bu konuda
  • 24-08-2016, 15:50:37
    #4
    Merhaba,

    Windows'ta belirttiğin işlemleri yapman zor. Belirttiğim program ile network üzerinde istediğin işlemi yapabilirsin birçok özelliği mevcut yazılımın.
  • 24-08-2016, 16:15:20
    #5
    Platin üye
    Pfsense ile engellemenin yolu yokmu yani gelen saldırı ilk pfsense girse diğer windows sunucuya hiç ulaştırmadan engellenemez mi
  • 25-08-2016, 02:23:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bence direk verimerkezi ile görüşün, Network bazlı olarak yapılsın.
  • 25-08-2016, 13:05:53
    #7
    1. VDS De Trafiği Süzüyor 2. VDS e Mi Geçiyor Trafik Oradan? Topolojiyi Tam Anlamadım Sanırım Ancak Şu Da Bir Alternatif Olabilir Bir VDS e Zentyal Kurarsınız 2 Nic Wan Ve *** Olarak Tanımlarsınız *** Bacağını 2. VDS in Networküne Gönderirsiniz

    Ek Olarak Şu Anki Yapınızda GW Kısmını Boş Bırakmak Çözüm Olabilir.

    İyi Çalışmalar.

    Edit : Yıldız(***) Gelen Yerlere L . A . N Yazmıştım.
  • 25-08-2016, 14:48:18
    #8
    Platin üye
    Teşekkürler mustafakaravus arkadaşımın yardımıyla pfsense kurarak işi hallettim.