Merhabalar ip yönlendirme bir yerde sorun yaşıyorum. Network konularında pek bilgim olmadı için konu açmak istedim bilgi arkadaşlar olabilir.
Yaptığım olay şudur esxi üzerinden 2 adet vds oluşturdum.
1. VDS e örnek sonu 140 ve 141 -- 2 adet ip atadım.
2. VDS e local ip verdim 192.168.2.5 örneğin
1. VDS' den misal 141 ip sini bu local ip ye yönlendirdim.
Fakat 2.VDS' de nette bir ünlem işareti mevcut ve internete girmemekte. Yönlendirme için "http://www.nsauditor.com/network_tools/tcp-port-forwarding.html#.V72HGE2LTIU" programını kurdum.
Bu sorunu nasıl çözebilirim ve daha kaliteli bir yönlendirme nasıl yapabilirim UDP portlarınında yönlenmesi gerekmekte.