Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
183
●19.024
- 20-08-2006, 00:59:20Nixcon a artık gülebileceğim vucudumda müsait bir yer kalmadığı için gülemiyorum bile.İnsanlar bu işlerden para kazanıyorlarsa eğer sokaktan geçen adama makine satmayacakları için datacenter dağ başında bile olsa farketmez.Bu sebepten hiç bir zaman gidip mecidiyeköy gibi bir yerde bilmemne kadar kira verip öyle bir tesis inşa edilmez.
Zaten artık nixcon'a gaggala gözüyle bakıyorum.2 side komik
- 20-08-2006, 01:06:10Misafirİyinetten bir arkadaş gizli çekim yapmış datacanter a girip
Ben nixcona ınanıyorum artık boyle datacanter kımsede yok harbi
resim şu ;
http://img241.imageshack.us/img241/4913/6011ey0.jpg - 20-08-2006, 01:07:10Misafirişte benim sorduğumda buydu çok teşekkürler ************ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse ben fındık fıstık yiyim yarına güç toplamam lazım :A:A
vay anasını sayın webmasterlar.