****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyinetten bir arkadaş gizli çekim yapmış datacanter a girip

Ben nixcona ınanıyorum artık boyle datacanter kımsede yok harbi

resim şu ;



http://img241.imageshack.us/img241/4913/6011ey0.jpg
işte benim sorduğumda buydu çok teşekkürler ******

neyse ben fındık fıstık yiyim yarına güç toplamam lazım :A:A