Nixcon a artık gülebileceğim vucudumda müsait bir yer kalmadığı için gülemiyorum bile.İnsanlar bu işlerden para kazanıyorlarsa eğer sokaktan geçen adama makine satmayacakları için datacenter dağ başında bile olsa farketmez.Bu sebepten hiç bir zaman gidip mecidiyeköy gibi bir yerde bilmemne kadar kira verip öyle bir tesis inşa edilmez.

Zaten artık nixcon'a gaggala gözüyle bakıyorum.2 side komik