• 20-08-2006, 00:49:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu fotoğraflar neyle çekildi acaba?
  • 20-08-2006, 00:49:57
    #11
    o kadar yatırım yapsam ilk işim tüm ülkeye reklam basmak olurdu ama adamlar kapıyı bile bir kap birde kepenkin arkasına saklamışlar ha vay anasını sayın webmasterlar.
  • 20-08-2006, 00:59:20
    #12
    Nixcon a artık gülebileceğim vucudumda müsait bir yer kalmadığı için gülemiyorum bile.İnsanlar bu işlerden para kazanıyorlarsa eğer sokaktan geçen adama makine satmayacakları için datacenter dağ başında bile olsa farketmez.Bu sebepten hiç bir zaman gidip mecidiyeköy gibi bir yerde bilmemne kadar kira verip öyle bir tesis inşa edilmez.

    Zaten artık nixcon'a gaggala gözüyle bakıyorum.2 side komik
  • 20-08-2006, 01:03:49
    #13
    of nixcon istediiğini elde etti ama arkadaslarin sonucta suan herkesin dilinde lazerler falan var baksana reinadan mı çektiniz bu görüntüleri
  • 20-08-2006, 01:04:38
    #14
    Misafir
    rus varsa gitmişken iki postada atardık beah
  • 20-08-2006, 01:06:10
    #15
    Misafir
    İyinetten bir arkadaş gizli çekim yapmış datacanter a girip

    Ben nixcona ınanıyorum artık boyle datacanter kımsede yok harbi

    resim şu ;



    http://img241.imageshack.us/img241/4913/6011ey0.jpg
  • 20-08-2006, 01:07:10
    #16
    Misafir
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyinetten bir arkadaş gizli çekim yapmış datacanter a girip

    Ben nixcona ınanıyorum artık boyle datacanter kımsede yok harbi

    resim şu ;



    http://img241.imageshack.us/img241/4913/6011ey0.jpg
    işte benim sorduğumda buydu çok teşekkürler ******

    neyse ben fındık fıstık yiyim yarına güç toplamam lazım :A:A
  • 20-08-2006, 01:09:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    fazLa yeme havanı aLırsın gidince sözde dcye
  • 20-08-2006, 01:10:05
    #18
    ****** harikasin ben varımı yoğumu Nixcona yatiyorum çok teşekkür ederim aydınlattın bizi