• 24-06-2016, 18:02:21
    #10
    Teşekkürler, böyle paylaşımları görmek gerçekten çok güzel.
    (bknz.: balık tutmak)
  • 24-06-2016, 19:09:00
    #11
    TurkishServerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet öyle fakat fazla vergi çıkarıyorlar ben 900 TL hallederken firma 1616 tl masraf çıkardı
    bu 1616tl nin için de ardiye ve ordino da var doğru mu?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:09:00 -->-> Daha önceki mesaj 19:01:30 --

    AbsoluteZero adlı üyeden alıntı:
    Yani gümrük masraflarınız ister 1.000.000$ lık ürün getirin, ister 5.000$ lık ürün getirin aşağu yukarı aynıdır


    AbsoluteZero adlı üyeden alıntı:
    0 - 40.000$ - 190TL
    40.000$ - 200.000$ - %0,3
    200.000$ - 2.000.000$ - %0,1
    2.000.000$ - 10.000.000$ - %0,01

    Siz ne kadar alıyorsunuz bu işlemler için bilmiyorum ama ben kendi firmamla bu şartlarda çalışıyorum ve cok memnunum. Nitekim orda anlatmak istediğim 5.000$ lık ürüne 190TL ( %1 ) ödüyorum, 1.000.000$ lık ürüne 1.000$ ( %0,1 ) ödüyorum.
    ilk mesajınızda aşağı yukarı aynıdır demişsiniz 2nci mesajınızda farklı yazmışsınız 190tl ile 1000 usd nin aynı olmadığını düşünüyorum hatta aşağı yukarı bir benzerlikleri de yok.

    hocam yanlış anlamayın , gelin benlede çalışın demiyorum zaten ama belirtmiş olduğunuz rakamları ciddi anlamda ilk defa duyuyorum eğerki 15-20 tl ardiye alan yerler varsa bana da tavsiye edin bende firmalarımı yönlendireyim hatta sizede danışmanlık ödemesi yapalım bu konuyla ilgili .
  • 25-06-2016, 00:42:13
    #12
    ceeker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    ilk mesajınızda aşağı yukarı aynıdır demişsiniz 2nci mesajınızda farklı yazmışsınız 190tl ile 1000 usd nin aynı olmadığını düşünüyorum hatta aşağı yukarı bir benzerlikleri de yok.

    hocam yanlış anlamayın , gelin benlede çalışın demiyorum zaten ama belirtmiş olduğunuz rakamları ciddi anlamda ilk defa duyuyorum eğerki 15-20 tl ardiye alan yerler varsa bana da tavsiye edin bende firmalarımı yönlendireyim hatta sizede danışmanlık ödemesi yapalım bu konuyla ilgili .
    5.000$'a 190TL ödeme yapılırken doğru orantı ile artarsa 1.000.000$'a 38.000TL ödeme yapılması gerekirken 3.000TL yapılıyor. Nasılki 5000$ ithalat yapan bir insan için 190TL ücret iç rahatlatıcı, düşünülenen çok daha ucuz oluyorsa, 1.000.000$ ithalat yapan birisi içinde 3.000TL o kadar iç rahatlatıcı ve düşünülenden ucuz.

    Evet konu içinde ismini yazdığım gümrük firmamdan aldığım hizmet bu şekilde. Kendilerini arayıp sorabilirsiniz, danışmanlık ücretinide onlara verirsiniz.

    Havayolu taşımacılığında ardiye için alınan ücretlerden bahsetmiyorum ben zaten. 60$ ve üstüne fixlenmiş bir sektör var orada. Haklılarda sonuçta havaalanında yer sıkıntısı 2000 - 3000m2 yere devasal kiralar ödeniyor.

    Fakat kara yolu nakliye ardiye alanları genelde 20.000m2 - 30.000m2 oluyor. Benim bir palet ürünüme diyelimki firma günlük burda arkadaşların söylediği gibi 200TL ücret alsın. m2 alanının yarısını net depolama alanı sayarsam ( ki çok daha fazlası kullanılıyor. Yönetmelikte neye ne kadar alan ayrılabilir max yazıyor ama biz %50 diyelim ), 20.000m2 kapalı alana sahip bir yer 10.000m2 ye depolama yapsın. Bir palet yaklaşık 1m2 yer kaplıyor. Hadi paletleride üstüste koymadığını varsayalım ki koyuyorlar birçok üründe, 10.000 palet kapasitesi var demektir. Hadi ortalama %50 dolulukla çalıştığını varsayalım, 5000 palet var içerde. 200TL'den günde bu firma 500.000TL ciro yapıyor. Ayda 15.000.000TL yapar. Yılda 180.000.000TL ciro yapar. Hangi masrafa, hangi yatırıma nasıl bu ciro?

    Neyi neden savunuyorsunuz anlamadım? Zaten ben hollandadan kara taşımacılığı ile sunucu ürünlerinden bahsediyorum, bir palete koyulan 15 adet üründen bahsediyorum, aşağı yukarı bedelleri belli.

    İlk alıntınızda 1. maddenizde gelen malın bedeli, yapılacak işlemlere göre değişir genelleme yapmamak gerekir yazmıştınız zaten genelleme yapmadım direk hangi ürünler, kaç adedi için ne işlemler oluyor ne kadara maloluyor hepsini yazdım.

    2. maddenizde ardiye ücretlerinin denizyolu, havayolundan bahsetmişsiniz, ben ise karayolundan, ne hacimde ne ağırlıkta mal taşınacağından bahsetmişim.

    Açıkçası tipik bir gümrük firmasının yaptığı olay bu zaten genelde, insanlar bu yüzden sevmiyor gümrüğü, gümrükçüleri ve gümrük firmalarını. Olayları alakasız başka şeylerle birleştirip laf salatasına dönüştürmek akıl karıştırmak.

    Ben gümrükçü değilim, yıllarımıda bu işe vermedim. Sen 10 yıldır gümrük işindeymişsin, bak r10'da da dedicated-colocation bölümünde konuyu buluyorsun. Ben sadece 3 aydır sunucu ithalatı yapıyorum, öncesi sadece lastik ithalatı. Neden bu konuyu buraya ben açtımda sen açmadın?

    Yada en azından bir mesaj yaz konuyla ilgilenenlere, bizimle çalışabilirsiniz, bu bu bu fiyatlarla şu meblaya kadar her palet ürününüz ile ilgili işlem yaparız diye birşey yaz. Ben illa benim firmamla gidin çalışın demiyorum ki, ardiye 2-3 günlük 60TL tutacağına 300TL tutsun, burdaki insanlar sunucu bulamıyorlar TR'de istedikleri konfigurasyonda, Dell-HP refurbished sunucuları sıfır diye pompalıyor sektöre, doğru düzgün stok yok 4-6 hafta sürünüyorlar. 250TL fazladan ardiye öderler zaten, ne sunuculara ne paralar ödüyor bu arkadaşlar o kadar problem olmaz.
  • 25-06-2016, 03:04:15
    #13
    AbsoluteZero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.000$'a 190TL ödeme yapılırken doğru orantı ile artarsa 1.000.000$'a 38.000TL ödeme yapılması gerekirken 3.000TL yapılıyor. Nasılki 5000$ ithalat yapan bir insan için 190TL ücret iç rahatlatıcı, düşünülenen çok daha ucuz oluyorsa, 1.000.000$ ithalat yapan birisi içinde 3.000TL o kadar iç rahatlatıcı ve düşünülenden ucuz.

    Evet konu içinde ismini yazdığım gümrük firmamdan aldığım hizmet bu şekilde. Kendilerini arayıp sorabilirsiniz, danışmanlık ücretinide onlara verirsiniz.

    Havayolu taşımacılığında ardiye için alınan ücretlerden bahsetmiyorum ben zaten. 60$ ve üstüne fixlenmiş bir sektör var orada. Haklılarda sonuçta havaalanında yer sıkıntısı 2000 - 3000m2 yere devasal kiralar ödeniyor.

    Fakat kara yolu nakliye ardiye alanları genelde 20.000m2 - 30.000m2 oluyor. Benim bir palet ürünüme diyelimki firma günlük burda arkadaşların söylediği gibi 200TL ücret alsın. m2 alanının yarısını net depolama alanı sayarsam ( ki çok daha fazlası kullanılıyor. Yönetmelikte neye ne kadar alan ayrılabilir max yazıyor ama biz %50 diyelim ), 20.000m2 kapalı alana sahip bir yer 10.000m2 ye depolama yapsın. Bir palet yaklaşık 1m2 yer kaplıyor. Hadi paletleride üstüste koymadığını varsayalım ki koyuyorlar birçok üründe, 10.000 palet kapasitesi var demektir. Hadi ortalama %50 dolulukla çalıştığını varsayalım, 5000 palet var içerde. 200TL'den günde bu firma 500.000TL ciro yapıyor. Ayda 15.000.000TL yapar. Yılda 180.000.000TL ciro yapar. Hangi masrafa, hangi yatırıma nasıl bu ciro?

    Neyi neden savunuyorsunuz anlamadım? Zaten ben hollandadan kara taşımacılığı ile sunucu ürünlerinden bahsediyorum, bir palete koyulan 15 adet üründen bahsediyorum, aşağı yukarı bedelleri belli.

    İlk alıntınızda 1. maddenizde gelen malın bedeli, yapılacak işlemlere göre değişir genelleme yapmamak gerekir yazmıştınız zaten genelleme yapmadım direk hangi ürünler, kaç adedi için ne işlemler oluyor ne kadara maloluyor hepsini yazdım.

    2. maddenizde ardiye ücretlerinin denizyolu, havayolundan bahsetmişsiniz, ben ise karayolundan, ne hacimde ne ağırlıkta mal taşınacağından bahsetmişim.

    Açıkçası tipik bir gümrük firmasının yaptığı olay bu zaten genelde, insanlar bu yüzden sevmiyor gümrüğü, gümrükçüleri ve gümrük firmalarını. Olayları alakasız başka şeylerle birleştirip laf salatasına dönüştürmek akıl karıştırmak.

    Ben gümrükçü değilim, yıllarımıda bu işe vermedim. Sen 10 yıldır gümrük işindeymişsin, bak r10'da da dedicated-colocation bölümünde konuyu buluyorsun. Ben sadece 3 aydır sunucu ithalatı yapıyorum, öncesi sadece lastik ithalatı. Neden bu konuyu buraya ben açtımda sen açmadın?

    Yada en azından bir mesaj yaz konuyla ilgilenenlere, bizimle çalışabilirsiniz, bu bu bu fiyatlarla şu meblaya kadar her palet ürününüz ile ilgili işlem yaparız diye birşey yaz. Ben illa benim firmamla gidin çalışın demiyorum ki, ardiye 2-3 günlük 60TL tutacağına 300TL tutsun, burdaki insanlar sunucu bulamıyorlar TR'de istedikleri konfigurasyonda, Dell-HP refurbished sunucuları sıfır diye pompalıyor sektöre, doğru düzgün stok yok 4-6 hafta sürünüyorlar. 250TL fazladan ardiye öderler zaten, ne sunuculara ne paralar ödüyor bu arkadaşlar o kadar problem olmaz.
    Hocam konunuza yazdığım için kusura bakmayın . Doğru diyorsunuz konuyu ben açabilirdim ama açmadım burdada size ayrıca teşekkür ederim. İyi geceler