TurkishServerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet öyle fakat fazla vergi çıkarıyorlar ben 900 TL hallederken firma 1616 tl masraf çıkardı
bu 1616tl nin için de ardiye ve ordino da var doğru mu?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:09:00 -->-> Daha önceki mesaj 19:01:30 --

AbsoluteZero adlı üyeden alıntı:
Yani gümrük masraflarınız ister 1.000.000$ lık ürün getirin, ister 5.000$ lık ürün getirin aşağu yukarı aynıdır


AbsoluteZero adlı üyeden alıntı:
0 - 40.000$ - 190TL
40.000$ - 200.000$ - %0,3
200.000$ - 2.000.000$ - %0,1
2.000.000$ - 10.000.000$ - %0,01

Siz ne kadar alıyorsunuz bu işlemler için bilmiyorum ama ben kendi firmamla bu şartlarda çalışıyorum ve cok memnunum. Nitekim orda anlatmak istediğim 5.000$ lık ürüne 190TL ( %1 ) ödüyorum, 1.000.000$ lık ürüne 1.000$ ( %0,1 ) ödüyorum.
ilk mesajınızda aşağı yukarı aynıdır demişsiniz 2nci mesajınızda farklı yazmışsınız 190tl ile 1000 usd nin aynı olmadığını düşünüyorum hatta aşağı yukarı bir benzerlikleri de yok.

hocam yanlış anlamayın , gelin benlede çalışın demiyorum zaten ama belirtmiş olduğunuz rakamları ciddi anlamda ilk defa duyuyorum eğerki 15-20 tl ardiye alan yerler varsa bana da tavsiye edin bende firmalarımı yönlendireyim hatta sizede danışmanlık ödemesi yapalım bu konuyla ilgili .