• 23-05-2016, 17:22:54
    #1
    2 saat önce sipariş geçtim sunucuyu aldım lara istedim ve windows için kurulum aşamalarını geçtim, en son destkop alalına gelip ip ve remote ayarlarını yapacaktım ancak sunucu kurulumdan sonra restart attı ve masaüstü aşağıdaki görüntüyü veriyor, ücretli ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim.
  • 24-05-2016, 01:45:28
    #2
    Kurduğunuz "Windows Server Core" mu? Bu arayüz onunki gibi.
  • 24-05-2016, 02:57:41
    #3
    Core kurulmuş, GUI desteksiz.

    Kurulum aşamasında seçiyorsunuz bunu tabi ISO içinde var ise.
  • 25-05-2016, 13:46:10
    #4
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurduğunuz "Windows Server Core" mu? Bu arayüz onunki gibi.
    w 2012 standart edition ve w 2012 datacenter edition mevcuttu iso içerisinde standart edition'u seçtim iso hetzner'in kendi mirror'u içerisinde bulunan iso

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Core kurulmuş, GUI desteksiz.

    Kurulum aşamasında seçiyorsunuz bunu tabi ISO içinde var ise.