Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurduğunuz "Windows Server Core" mu? Bu arayüz onunki gibi.
w 2012 standart edition ve w 2012 datacenter edition mevcuttu iso içerisinde standart edition'u seçtim iso hetzner'in kendi mirror'u içerisinde bulunan iso

Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Core kurulmuş, GUI desteksiz.

Kurulum aşamasında seçiyorsunuz bunu tabi ISO içinde var ise.