2 saat önce sipariş geçtim sunucuyu aldım lara istedim ve windows için kurulum aşamalarını geçtim, en son destkop alalına gelip ip ve remote ayarlarını yapacaktım ancak sunucu kurulumdan sonra restart attı ve masaüstü aşağıdaki görüntüyü veriyor, ücretli ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim.