• 07-04-2016, 15:23:08
    #1
    Merhaba,

    Kapatma toleransı bulunmayan bir makineye ikinci psu yu makine çalışırken taktık, psu dan yana problem olmadı ve led yeşil bir şekilde yandı, görünüşte problem yok, fakat esxi içerisindeki hardware status de full redundant göremiyoruz, hatta esxi ikinci psu nun takıldığından bile habersiz.

    esxi de hiç bir değişiklik olmadı, update sensors yaptık, ssh üzerinden servislerleri yeniden başlattık.

    idrac 'a eriÅŸimimiz yok
    şifre kayıp

    görüntü öncede böyleydi, şimdi de böyle:


    çözüm konusunda önerisi olan varsa bilmek isteriz.
    şimdiden teşekkürler.
  • 07-04-2016, 17:33:50
    #2
    esxi ssh dan services restart yaptık ama nafile.

    içine kurulu olan dell için üretilmiş esxi
    nasıl yapıldığına dair bir döküman varmıdır?
  • 07-04-2016, 19:41:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İdrac şifresimi kayıp? Eğer evetse bu sıfırlanıyor zaten
  • 07-04-2016, 21:06:58
    #4
    makineyi kapatmadan, esxi yi reboot etmeden sıfırlama yolu varsa öğrenmek isterim.

    batihost.com - erkan
  • 08-04-2016, 00:07:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hardware status üzerinde refresh butonu olmalı BMC'ye sorgu gönderen. Ya bunu manuel yapacaksınız, ya da otomatik refresh etmesini bekleyeceksiniz.
  • 08-04-2016, 10:02:19
    #6
    @andycap hocam bunu çoktan yaptık. makineye psu takip yaptığımiz ilk iş buydu zaten. değişmedi hiçbir şey.

    hocam biz makineyi kapatamiyoruz kesinti olmasin diye sen şansımizi denemek istiyoruz yazmışsın. buna izin veremem.

    Teşekkürler cevaplar için.