Merhaba,

Kapatma toleransı bulunmayan bir makineye ikinci psu yu makine çalışırken taktık, psu dan yana problem olmadı ve led yeşil bir şekilde yandı, görünüşte problem yok, fakat esxi içerisindeki hardware status de full redundant göremiyoruz, hatta esxi ikinci psu nun takıldığından bile habersiz.

esxi de hiç bir değişiklik olmadı, update sensors yaptık, ssh üzerinden servislerleri yeniden başlattık.

idrac 'a erişimimiz yok
şifre kayıp

görüntü öncede böyleydi, şimdi de böyle:


çözüm konusunda önerisi olan varsa bilmek isteriz.
şimdiden teşekkürler.