• 21-01-2016, 16:07:18
    #1
    arkadaşlar bazı kişiler sınırsız litesped kuruyor vps'e bedavaya bu nasıl oluyor crackli falan mı ? tam bilgisi olan paylaşa bilir mi acaba ?
  • 21-01-2016, 16:11:33
    #2
    varmi öyle tükkan bizde servermize kuralim : ))
  • 21-01-2016, 16:12:29
    #3
    Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varmi öyle tükkan bizde servermize kuralim : ))
    var hocam eskiden vps alıyordum litespeed parası vermiyordum 1 sene falan hiç litespeed parası vermedim kullandım
  • 21-01-2016, 16:13:46
    #4
    hocam dogrumuydu gercekden cünkü cpu basina bildigim kadariyla lisans parasi ödeniyor ve ucuzda degil.
  • 21-01-2016, 16:15:43
    #5
    Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dogrumuydu gercekden cünkü cpu basina bildigim kadariyla lisans parasi ödeniyor ve ucuzda degil.
    evet hocam bayağı bayağı litespeed kullandım 1 sene adam cebinden ödeyecek değildi ya
  • 21-01-2016, 16:18:54
    #6
    tehlikesi büyük sonra server kapanir kilitlenir ayikla princin tasini... Ama olacagini en azindan acigi varsa yapipda burada paylasilacagini sanmam.
  • 21-01-2016, 16:56:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    craklı kullanıyorlar
    yani trail süresi 2000 3000 bin gün yapılıyor piyasada yapan cok
  • 21-01-2016, 17:09:10
    #8
    Bahadirtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    craklı kullanıyorlar
    yani trail süresi 2000 3000 bin gün yapılıyor piyasada yapan cok
    bir zarari yokmu peki bunun, hacklenme gibi.