Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dogrumuydu gercekden cünkü cpu basina bildigim kadariyla lisans parasi ödeniyor ve ucuzda degil.
evet hocam bayağı bayağı litespeed kullandım 1 sene adam cebinden ödeyecek değildi ya