Konu
Sınırsız litespeed nasıl kuruyorlar ?
21-01-2016, 16:15:43
#5
phpkoder
Ebu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam dogrumuydu gercekden cünkü cpu basina bildigim kadariyla lisans parasi ödeniyor ve ucuzda degil.
evet hocam bayağı bayağı litespeed kullandım 1 sene adam cebinden ödeyecek değildi ya