• 25-03-2008, 18:37:27
    #1
    Server Hazır / Co-location yapacak yer arıyorum

    Server işimiz tamamlanmıstır.Bıkac gun ıcınde barındırma hızmetı ıcın ankaşma yapmak ıstıyoruz

    Gelen Teklıflerde Datacenter'ınızı Belirtiniz


    Teklıf ve tavsıyelerınızi beklıyorum
    Detaylar ıcı burayı TIKLAYIP PM ISTEYINIZ

    *Bağlantı sorunu yaşamak ıstemıyorum
    *Manegd. Hızmetı alabılırım
    *Sorun cıkacaksa hiç çalısmayalım


    5MBIT ve 10MBIT TEklıflerınızı alabılırım
  • 25-03-2008, 19:02:24
    #2
    Öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek istiyorum.
    Şimdiden söylemek istiyorum dediklerimi lütfen yanlış anlamayın. Sadece başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Alıntı
    *Sorun cıkacaksa hiç çalısmayalım
    Kimse hizmet aldığında sorun çıksın istemez.
    Bu forumda sevilen bir arkadaşımızdan Core2Quad sunucu kiraladım. Taşıdım sitelerimi her neyse. Önceleri rami eksik görüyordu. Halledildi. Sunucu iki günde bir down olurdu. Kernel ve bios güncellendi halledildi. Dün datacenter kaynaklı bir sorun olmuştu. DC sorunu düzelttiği halde benim sunucu gelmemişti. HDD ile ilgili bir problem olmuş. Sağolsun yine halledildi.
    Demek istediğim o ki her yerde mutlaka sorun yaşarsınız. Ama önemli olan sorunlara getirilen çözümlerin çabuk olmasıdır. En sorunsuz denilen yerde bile mutlaka sorun ile karşılaşırsınız. Birde bu beklentilerinize bağlıdır biraz da.
    Umarım beni yanlış anlamazsınız.
    Saygılarımla.
  • 25-03-2008, 19:18:07
    #3
    Ni-Osman'ı öneririm, managed filan pek anlamam ama o sana ne gerekiyosa verir =)
  • 25-03-2008, 19:49:15
    #4
    Merhaba,

    Sunucu barındırma ihtiyacınız için size önerim.
    İnternet Çözümleri / Dedicated Server / Kiralık Sunucu / VPS / Co-Location - Netinternet Telekom ni-osman

    Sunucu barındırma tarifeleri
    https://ni.net.tr/order.php?gid=0000000004
  • 25-03-2008, 21:44:45
    #5
    Sunucu barındırma hizmetlerimizi inceleyebilirsiniz;

    ixirhost.com - Co-Location (Sunucu Barındırma)
  • 25-03-2008, 23:04:40
    #6
    WoLeRiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek istiyorum.
    Şimdiden söylemek istiyorum dediklerimi lütfen yanlış anlamayın. Sadece başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Kimse hizmet aldığında sorun çıksın istemez.
    Bu forumda sevilen bir arkadaşımızdan Core2Quad sunucu kiraladım. Taşıdım sitelerimi her neyse. Önceleri rami eksik görüyordu. Halledildi. Sunucu iki günde bir down olurdu. Kernel ve bios güncellendi halledildi. Dün datacenter kaynaklı bir sorun olmuştu. DC sorunu düzelttiği halde benim sunucu gelmemişti. HDD ile ilgili bir problem olmuş. Sağolsun yine halledildi.
    Demek istediğim o ki her yerde mutlaka sorun yaşarsınız. Ama önemli olan sorunlara getirilen çözümlerin çabuk olmasıdır. En sorunsuz denilen yerde bile mutlaka sorun ile karşılaşırsınız. Birde bu beklentilerinize bağlıdır biraz da.
    Umarım beni yanlış anlamazsınız.
    Saygılarımla.

    estafurullah arkadasım ne demek , tecrübenı paylasmıssın tesekkur ederım
  • 25-03-2008, 23:51:22
    #7
    Co-location konusunda GREYHOSTING'i tek geçerim.

    Her konuda sana destek olurlar...

    GREY HOSTING'ten İsmail Bey ile ya da Fatih Bey ile görüşebilirsiniz.
  • 26-03-2008, 00:47:27
    #8
    Kurumsal PLUS
    Konu içinde bizi öneren arkadaşlar çok teşekkür ederim..

    AlwaysFc ile daha önce telefonda birçok kes görüştük zaten...
  • 26-03-2008, 01:03:55
    #9
    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Co-location konusunda GREYHOSTING'i tek geçerim.
    Her konuda sana destek olurlar...
    GREY HOSTING'ten İsmail Bey ile ya da Fatih Bey ile görüşebilirsiniz.
    İlgili arkadaslarla gorustuum tesekkurler onerınız ıcın