Öncelikle hayırlı olsun dileklerimi iletmek istiyorum.
Şimdiden söylemek istiyorum dediklerimi lütfen yanlış anlamayın. Sadece başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Kimse hizmet aldığında sorun çıksın istemez.
Bu forumda sevilen bir arkadaşımızdan Core2Quad sunucu kiraladım. Taşıdım sitelerimi her neyse. Önceleri rami eksik görüyordu. Halledildi. Sunucu iki günde bir down olurdu. Kernel ve bios güncellendi halledildi. Dün datacenter kaynaklı bir sorun olmuştu. DC sorunu düzelttiği halde benim sunucu gelmemişti. HDD ile ilgili bir problem olmuş. Sağolsun yine halledildi.
Demek istediğim o ki her yerde mutlaka sorun yaşarsınız. Ama önemli olan sorunlara getirilen çözümlerin çabuk olmasıdır. En sorunsuz denilen yerde bile mutlaka sorun ile karşılaşırsınız. Birde bu beklentilerinize bağlıdır biraz da.
Umarım beni yanlış anlamazsınız.
Saygılarımla.
estafurullah arkadasım ne demek , tecrübenı paylasmıssın tesekkur ederım