• 28-07-2015, 11:39:52
    #1
    Arkadaşlar aşağıdaki iki adet Dell R410 sunucu satılıktır.

    Config 1

    DELL POWEREDGE R410 1U SERVER
    1 x INTEL XEON QUAD CORE E5504 @ 2.00GHz CPU’s
    QPI SPEED 4.8 GT/s
    8GB RAM 4 x 2GB PC3 10600R DIMM
    4 DİSK DESTEKLER
    PERC H200 RAID CONTROLLER
    ÇİFT GIGABIT ETHERNET
    DVD SÜRÜCÜ
    1 x GÜÇ KAYNAĞI
    ÖN KAPAK
    RAİL KİT

    Fiyat 2.000 TL'dir. 2.800 TL'den düşmüştür.


    Config 2

    DELL POWEREDGE R410 1U SERVER
    1 x INTEL XEON QUAD CORE E5540 @ 2.55GHz CPU’s
    QPI SPEED 5.86 GT/s
    8GB RAM 4 x 2GB PC3 10600R DIMM
    2 x 146GB Sas Disk
    4 DİSK DESTEKLER
    PERC H200 RAID CONTROLLER
    ÇİFT GIGABIT ETHERNET
    DVD SÜRÜCÜ
    2 x GÜÇ KAYNAĞI
    iDRAC 6
    ÖN KAPAK
    RAİL KİT
    WINDOWS 2008 R2 LİSANS

    Fiyat 2.350 TL'dir. 3.250 TL'den düşmüştür.
    Her iki sunucuda görsel olarak 10 üzerinden 9 değerindedir. Bir iki ufak çizik dışından hiçbir çizik veya darbesi yoktur.

    ÜRÜN GÖRSELLERİ ORJİNALDİR.

    Config 1'e ait görseller.














    Config 2'ye ait fotoğraflar.











    Cihaz Ankara'da görülüp test edilerek alınabilir.

    Tel: 0542 450 25 15
  • 17-08-2015, 17:46:47
    #2
    Fiyatlar güncellenmiştir.
  • 23-08-2015, 02:27:16
    #3
    @efa buna windows7 veya 8 kurulup evde kullanabilir miyiz. oyun amaçlı değil.
  • 23-08-2015, 03:04:27
    #4
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @efa buna windows7 veya 8 kurulup evde kullanabilir miyiz. oyun amaçlı değil.
    Evet kullanabilirsiniz hocam.
  • 23-08-2015, 03:06:40
    #5
    efa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kullanabilirsiniz hocam.
    birkaç yerde illa klima gerekli diye okudum. bunlar klimasız olmazmış diye. bu konuda bilginiz var mı
  • 23-08-2015, 03:08:56
    #6
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birkaç yerde illa klima gerekli diye okudum. bunlar klimasız olmazmış diye. bu konuda bilginiz var mı
    Ortam sıcaklığı tabiki önemli ama datacenter gibi yerlerde yüzlerce/binlerce makina çalıştığı için klima olmazsa ortam sıcaklığı çok yükselir bundan dolayıda makinalar bir süre sonra çalışamaz hale gelir. Ama bu tip makinalar şirketler vb. yerlerde küçük kabinlerde çalışıyor bu şekilde çok örnek gördüm. Haliyle bunda da bir sorun olmaz.