birkaç yerde illa klima gerekli diye okudum. bunlar klimasız olmazmış diye. bu konuda bilginiz var mı
Ortam sıcaklığı tabiki önemli ama datacenter gibi yerlerde yüzlerce/binlerce makina çalıştığı için klima olmazsa ortam sıcaklığı çok yükselir bundan dolayıda makinalar bir süre sonra çalışamaz hale gelir. Ama bu tip makinalar şirketler vb. yerlerde küçük kabinlerde çalışıyor bu şekilde çok örnek gördüm. Haliyle bunda da bir sorun olmaz.