• 08-03-2015, 00:24:40
    #1
    Merhaba,

    Verimerkezinde kullanmak için 2.el aldığımız tower sunucuyu satışa çıkartıyoruz. (Hosting, sunucu işlerinden tamamen çekildiğimiz için tüm alt yapımızı sattık).

    Ürünü aldığımız kişi ortalama 1 seneden fazla kullanmış. Bizde 3-4 ay kullandık her hangi problem yaşamadık. Ayrıca cihazda çift ethernet bulunmaktadır (ESX desteklemesi için).

    Özet olarak;
    İ7 3930k İşlemci (12 Çekirdek)
    64 GB Ram
    240 GB SSD

    Detay Bilgi;
    Intel Core i7 3930K Soket 2011 3.2GHz 12MB Önbellek İşlemci (http://www.vatanbilgisayar.com/core-...k-islemci.html)
    P9X79 DELUXE Intel X79 Soket 2011 DDR3 2400MHz(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 Anakart (http://www.vatanbilgisayar.com/p9x79...--anakart.html)
    4 x CORSAIR 16GB (2x8GB) Vengeance Pro DDR3 1600MHz CL9 Siyah Soğutuculu Ram (http://www.vatanbilgisayar.com/corsa...uculu-ram.html)
    COOLER MASTER HAF 912 PLUS GX 80PLUS 750W MidT ATX SİYAH KASA (http://www.vatanbilgisayar.com/haf-9...iyah-kasa.html)
    İşlemci soğutucu (http://www.vatanbilgisayar.com/cool-...-sogutucu.html)
    XIGMATEK CLF SERİSİ 140MM KIRMIZI LED FAN (http://www.vatanbilgisayar.com/xigma...i-led-fan.html)
    COOLER MASTER MEGAFLOW 200MM KIRMIZI LED SESSİZ FAN (http://www.vatanbilgisayar.com/coole...essiz-fan.html)
    240 GB Kinston SSD (http://www.vatanbilgisayar.com/kings...mb.html#galeri)

    Oyun bilgisayarı yapmak için eve getirmiştim ama gereksiz olduğuna karar verdim

    Şuan Sıfırı: 6171 TL dir (Vatan bilgisayar fiyatlarını topladım).
    İstenen fiyat: 3500 TL dir. (Pazarlık payı vardır)

    İstanbul içi verimerkezlerine kendimiz bırakabiliriz, Onun dışında kargo ile gönderilmesi durumunda alıcı kargodan oluşacak sorunları kabul etmiş sayılır.
  • 08-03-2015, 19:56:41
    #2
    Disk eklemeyi unutmuşum, Disk de eklenmiştir. Özel mesaj ile tekliflerinizi iletebilirsiniz.
  • 08-03-2015, 20:03:38
    #3
    Edit : Pm Gönderdim
  • 08-03-2015, 20:54:42
    #4
    Merhaba,

    Aynı cihazı bende almaı düşünüyordum ki adem beyden geç kalmıştım siz almıştınız

    alış fiyatınızdan fazlasına satıyorsunuz sebebini söylermisiniz ?
  • 08-03-2015, 21:27:51
    #5
    TurkishServerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Aynı cihazı bende almaı düşünüyordum ki adem beyden geç kalmıştım siz almıştınız

    alış fiyatınızdan fazlasına satıyorsunuz sebebini söylermisiniz ?
    Herkes ürününe farklı bir fiyat biçebilir. Dolardaki yükseliş ve pazarlık payı ile fiyatın sonu hali konuda yer almaktadır.
  • 09-03-2015, 01:26:09
    #6
    Araba Pazarına giderim BMW m5 alırım ve üstüne 10bin Euro kar koyar satarım, burda da dileyen istediği karı koyar ve ürünü satar buna kimse karışamaz, hayırlı satışlar.
  • 09-03-2015, 19:35:42
    #7
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba Pazarına giderim BMW m5 alırım ve üstüne 10bin Euro kar koyar satarım, burda da dileyen istediği karı koyar ve ürünü satar buna kimse karışamaz, hayırlı satışlar.
    Teşekkürler, zaten öyle üstüne koyduğumuz fiyat da üzerine konuşulacak bir fiyat değil

    Satışımız günceldir, Macbook pro ile takas olabilir.
  • 11-03-2015, 20:12:54
    #8
    Sağlam konfigurasyon olmuş, hayırlı satışlar
  • 12-03-2015, 09:33:00
    #9
    Hayırlı satışlar.