Merhaba,
Aynı cihazı bende almaı düşünüyordum ki adem beyden geç kalmıştım siz almıştınız
alış fiyatınızdan fazlasına satıyorsunuz sebebini söylermisiniz ?
Herkes ürününe farklı bir fiyat biçebilir. Dolardaki yükseliş ve pazarlık payı ile fiyatın sonu hali konuda yer almaktadır.