Mikrotik izinsiz girişler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mikrotik izinsiz girişler
6
●
578
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Mikrotik izinsiz girişler
12-02-2015, 15:41:40
#1
rcrakan
Arkadaşlar ofiste kullandığım mikrotik'e sürekli izinsiz giriş hamleleri oluyor.
izinsiz girişlerde ip yi otomatik firewall'a nasıl eklettirebilirim ?
12-02-2015, 16:23:28
#2
Genki
telnet ve sshı kullanmıyorsanız kapatsanız daha sağlıklı olmaz mı ?
12-02-2015, 16:24:59
#3
rcrakan
Kullanıyorum ne yazıkki :/
Genki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
telnet ve sshı kullanmıyorsanız kapatsanız daha sağlıklı olmaz mı ?
12-02-2015, 16:35:05
#4
Bilrom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
http://wiki.mikrotik.com/wiki/Brutef...gin_prevention
13-02-2015, 10:15:58
#5
rcrakan
Cevap için teşekkür ederim.
Mantaliteyi anlamam açısından url paylaştığınız için teşekkür ederim.
Linkteki komutlardan yararlanıp telnet'e de uyarlama yaptım.
Sonucu paylaşmak isterim.
Bilrom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://wiki.mikrotik.com/wiki/Brutef...gin_prevention
13-02-2015, 10:48:03
#6
SanalSunucu
security paketi kurulu mudur?
ek olarak web, ssh, telnet, api servislerini kapatabilirsiniz yada mevcutta statik ip adresiniz varsa sadece o ip adresine erişim izni verebilirsiniz.
13-02-2015, 11:17:19
#7
Bilrom
rcrakan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cevap için teşekkür ederim.
Mantaliteyi anlamam açısından url paylaştığınız için teşekkür ederim.
Linkteki komutlardan yararlanıp telnet'e de uyarlama yaptım.
Sonucu paylaşmak isterim.
Rica ederim, işinize yaradığına sevindim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler