• 12-02-2015, 15:41:40
    #1
    Arkadaşlar ofiste kullandığım mikrotik'e sürekli izinsiz giriş hamleleri oluyor.

    izinsiz girişlerde ip yi otomatik firewall'a nasıl eklettirebilirim ?

  • 12-02-2015, 16:23:28
    #2
    telnet ve sshı kullanmıyorsanız kapatsanız daha sağlıklı olmaz mı ?
  • 12-02-2015, 16:24:59
    #3
    Kullanıyorum ne yazıkki :/

    Genki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telnet ve sshı kullanmıyorsanız kapatsanız daha sağlıklı olmaz mı ?
  • 12-02-2015, 16:35:05
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://wiki.mikrotik.com/wiki/Brutef...gin_prevention
  • 13-02-2015, 10:15:58
    #5
    Cevap için teşekkür ederim.

    Mantaliteyi anlamam açısından url paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Linkteki komutlardan yararlanıp telnet'e de uyarlama yaptım.

    Sonucu paylaşmak isterim.



  • 13-02-2015, 10:48:03
    #6
    security paketi kurulu mudur?

    ek olarak web, ssh, telnet, api servislerini kapatabilirsiniz yada mevcutta statik ip adresiniz varsa sadece o ip adresine erişim izni verebilirsiniz.
  • 13-02-2015, 11:17:19
    #7
    rcrakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap için teşekkür ederim.

    Mantaliteyi anlamam açısından url paylaştığınız için teşekkür ederim.

    Linkteki komutlardan yararlanıp telnet'e de uyarlama yaptım.

    Sonucu paylaşmak isterim.

    Rica ederim, işinize yaradığına sevindim.