Konu
Mikrotik izinsiz girişler
12-02-2015, 16:24:59
#3
rcrakan
Kullanıyorum ne yazıkki :/
Genki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
telnet ve sshı kullanmıyorsanız kapatsanız daha sağlıklı olmaz mı ?