selamlar
Redstationdaki server network durumum ciddi derece kötü durumda. Kendi bilgisayarımda kendi siteleri de yavaş açılıyor gibi.
Düne kadar problem yoktu fakat bugun sabahtan beri aşırı derece network bakımından yavaş. Aynı problem ile karşılaşan var mı?
Redstation genel yavaşlık?
32
●1.952
- 02-06-2014, 19:05:53
- 02-06-2014, 19:10:15sadece bizde öyle bir durum vardır diye düşünüyorduk bir müşterimizde yaşıyor sorunu datacenterdan bilgi bekliyoruz
- 02-06-2014, 19:12:28teşekkürler, geçicidir diye bekledim fakat uzun süre düzelmeyince datacentere ticket attım.TurkuazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 saattir cevap alamadım, ilk defa 1 saat cevap vermediklerini görüyorum. Bir yavaşlık olduğu kesin, cevap gelirse size bizleri de bilgilendirirseniz sevinirim. - 02-06-2014, 19:24:18Network sorunu olduğunda klasik datacenter hareketleriNixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi gelirse tabiki
- 02-06-2014, 19:30:32Mühendislerin durumun çözümü için uğraştıklarını söylüyorlar, ilk defa sorun olduğunu inkar etmedilerTurkuazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2014, 21:21:24Bende sorun yok 1 saattir duzeldi.humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi gelirse tabiki
