• 02-06-2014, 19:05:53
    #1
    selamlar

    Redstationdaki server network durumum ciddi derece kötü durumda. Kendi bilgisayarımda kendi siteleri de yavaş açılıyor gibi.
    Düne kadar problem yoktu fakat bugun sabahtan beri aşırı derece network bakımından yavaş. Aynı problem ile karşılaşan var mı?
  • 02-06-2014, 19:10:15
    #2
    sadece bizde öyle bir durum vardır diye düşünüyorduk bir müşterimizde yaşıyor sorunu datacenterdan bilgi bekliyoruz
  • 02-06-2014, 19:12:28
    #3
    TurkuazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece bizde öyle bir durum vardır diye düşünüyorduk bir müşterimizde yaşıyor sorunu datacenterdan bilgi bekliyoruz
    teşekkürler, geçicidir diye bekledim fakat uzun süre düzelmeyince datacentere ticket attım.
    1 saattir cevap alamadım, ilk defa 1 saat cevap vermediklerini görüyorum. Bir yavaşlık olduğu kesin, cevap gelirse size bizleri de bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 02-06-2014, 19:24:18
    #4
    NixnetworkMt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler, geçicidir diye bekledim fakat uzun süre düzelmeyince datacentere ticket attım.
    1 saattir cevap alamadım, ilk defa 1 saat cevap vermediklerini görüyorum. Bir yavaşlık olduğu kesin, cevap gelirse size bizleri de bilgilendirirseniz sevinirim.
    Network sorunu olduğunda klasik datacenter hareketleri Bilgi gelirse tabiki
  • 02-06-2014, 19:30:32
    #5
    TurkuazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Network sorunu olduğunda klasik datacenter hareketleri Bilgi gelirse tabiki
    Mühendislerin durumun çözümü için uğraştıklarını söylüyorlar, ilk defa sorun olduğunu inkar etmediler
  • 02-06-2014, 19:32:38
    #6
    Sabahtan beridir var bu sorun. 4 sunucunun 2 tanesi normal calisiyor 2 tanesi ping suresi cok yuksek.

    2 aydir ilk kez sorun yasadim.

    Ek : Duzeldi.
  • 02-06-2014, 21:14:42
    #7
    Sorun devam ediyor hala çok yavaş diğer arkadaşlarda düzeldi mi?
  • 02-06-2014, 21:19:07
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Sorun redstationun level3 popunda.

  • 02-06-2014, 21:21:24
    #9
    humpyers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun devam ediyor hala çok yavaş diğer arkadaşlarda düzeldi mi?
    Bende sorun yok 1 saattir duzeldi.