selamlar
Redstationdaki server network durumum ciddi derece kötü durumda. Kendi bilgisayarımda kendi siteleri de yavaş açılıyor gibi.
Düne kadar problem yoktu fakat bugun sabahtan beri aşırı derece network bakımından yavaş. Aynı problem ile karşılaşan var mı?