teşekkürler, geçicidir diye bekledim fakat uzun süre düzelmeyince datacentere ticket attım.
1 saattir cevap alamadım, ilk defa 1 saat cevap vermediklerini görüyorum. Bir yavaşlık olduğu kesin, cevap gelirse size bizleri de bilgilendirirseniz sevinirim.
Network sorunu olduğunda klasik datacenter hareketleri

Bilgi gelirse tabiki