• 14-06-2014, 23:23:38
    Gerçekten çok zevkli bir konu olmuş,

    Bu konular hakkında fazla bilgim yok,yazdıklarımı yanlış anlamayın lütfen, sadece bu projenizin geliştirilebilirliği konusunda bilgi istiyorum.

    Ben bir sitemde yabancı bir firewall sistemi kullanıyorum,cloudflare değil.

    Layer 7 - Layer 3 ve Layer 4 dayanıklı .

    Ayda , 70 dolar ödüyorum.

    Sonuç olarak , bu geliştirdiğiniz sistem bu güvenlik programından dahamı iyi ?

    ayrıca , aylık 70 dolar ödiyerek ,böyle bir hizmet almak varken ,sizin başarmak istediğiniz şey tam olarak nedir ?

    Projenizin, normal site yada vds sahipleri için kullanılabilirlik ve fiyat performansı konusundaki düşünceleriniz nelerdir ?

    Son olarak projenizde başarılar dilerim.
  • 15-06-2014, 02:05:32
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten çok zevkli bir konu olmuş,

    Bu konular hakkında fazla bilgim yok,yazdıklarımı yanlış anlamayın lütfen, sadece bu projenizin geliştirilebilirliği konusunda bilgi istiyorum.

    Ben bir sitemde yabancı bir firewall sistemi kullanıyorum,cloudflare değil.

    Layer 7 - Layer 3 ve Layer 4 dayanıklı .

    Ayda , 70 dolar ödüyorum.

    Sonuç olarak , bu geliştirdiğiniz sistem bu güvenlik programından dahamı iyi ?

    ayrıca , aylık 70 dolar ödiyerek ,böyle bir hizmet almak varken ,sizin başarmak istediğiniz şey tam olarak nedir ?

    Projenizin, normal site yada vds sahipleri için kullanılabilirlik ve fiyat performansı konusundaki düşünceleriniz nelerdir ?

    Son olarak projenizde başarılar dilerim.


    Sonuç olarak , bu geliştirdiğiniz sistem bu güvenlik programından dahamı iyi ?
    Öbür tarafı incelemeden bir şey söylemek zor


    ayrıca , aylık 70 dolar ödiyerek ,böyle bir hizmet almak varken ,sizin başarmak istediğiniz şey tam olarak nedir ?
    Türkiyede böyle bir desteğin türkce veriliyor olması

    Projenizin, normal site yada vds sahipleri için kullanılabilirlik ve fiyat performansı konusundaki düşünceleriniz nelerdir ?

    CDN ve diğer hizmetleri daha az kapitalist sunulabilecek olması elbette bir çok kurum henuz bizden daha tecrubeli olabilir biz sektore ilk girdiğimizde cpanel kurup işte bu demiştik ancak zaman içerisinde varnish nginx litespeed dns trickleri .... binlerce şey öğrendik tecrube cok onemli bu ortam henuz test amaclı bir ortam ve R10 gibi bir yerde en azından basarıya ulastı ve konu hala aktif sitelerimizde

    Son olarak projenizde başarılar dilerim.
    Teşekkür ederiz
  • 15-06-2014, 02:17:37
    SpyError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teamviewer ile birinin pcsine giris yapip, aciklari bulup ref saldirisi atildi.
    http://blog.salay.com.tr/
    Site cökmüs durumda.
    Hocam benim bilgisayarıma da teamviewer ile bağlanıp birilerine saldırı yapmayı dener misiniz
  • 15-06-2014, 02:21:19
    Yanlız konu hortlama gelmiyor
  • 15-06-2014, 02:31:30
    Markafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız konu hortlama gelmiyor


    Eski bir konu değil konsept guzel
  • 15-06-2014, 10:58:09
    sizin siteniz saldırı yemiyor evet en iyi firewallı dayamışsınız. Ama aldığımız vds 2debir kapanıyor hiç memnun değilim.
  • 15-06-2014, 11:02:45
    Şuan siteye girdiğimde,
    ortada yeşil bir ışık dönüyor.
    ve siteye girişe izin vermiyor, zanledersem sistem , siteye normal girmek isteyenlere izin vermiyor.
  • 15-06-2014, 11:26:02
    SosyalART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin siteniz saldırı yemiyor evet en iyi firewallı dayamışsınız. Ama aldığımız vds 2debir kapanıyor hiç memnun değilim.
    Konu hakkında destek talebi oluşturursanız inceleyebiliriz Problemi.
  • 16-06-2014, 02:25:15
    SosyalART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek talebi göndermekten zaten normal işlerimizi yapamaz olduk..
    Özelden mesaj attım cevap alamadım tüm destek biletlerini okudum bu yönde bir mesaj bulamadım. Haklılığınızı düşünüyorsanız neden bir şikayet konusu açıp delilleri ortaya koymak yerine satış konularına bunu yazıyorsunuz ? Muhtemelen müşterimiz değilsiniz ya da savunamayacağınız bazı şeyler var ? mesela unmanaged anlaşılmış kampanyalı bir sunucuda manage sorunu ya da korumasız bir vds de koruma problemi ya da ip / 300 mbit limitine takılmanız vs vs vs olabilir. Ama her ne olursa olsun burada bir art niyet oldugu kesin. Konu dağılmaması için ben başka cevap vermiyorum gerekli bir durum varsa özel mesajdan dönün