SosyalART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
destek talebi göndermekten zaten normal işlerimizi yapamaz olduk..
Özelden mesaj attım cevap alamadım tüm destek biletlerini okudum bu yönde bir mesaj bulamadım. Haklılığınızı düşünüyorsanız neden bir şikayet konusu açıp delilleri ortaya koymak yerine satış konularına bunu yazıyorsunuz ? Muhtemelen müşterimiz değilsiniz ya da savunamayacağınız bazı şeyler var ? mesela unmanaged anlaşılmış kampanyalı bir sunucuda manage sorunu ya da korumasız bir vds de koruma problemi ya da ip / 300 mbit limitine takılmanız vs vs vs olabilir. Ama her ne olursa olsun burada bir art niyet oldugu kesin. Konu dağılmaması için ben başka cevap vermiyorum gerekli bir durum varsa özel mesajdan dönün